NATURMARKETING

STRATÉGIA&MEGOLDÁS

2017. december 22. 15:34 - Naturmarketing

A legeredetibb karácsonyi reklámok

Noha mi is nagy rajongói vagyunk a John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámjainak, úgy gondoltuk, akadnak még más versenyzők is, akik az ünnep üzenetét próbálták megfogni egy eredetibb módon.

Közülük válogattunk most Nektek egy csokorral, őket nézve megjön a várva-várt hangulat is.

A mobilod megvár, a pillanat nem. Huawei

Mit is mondhatnánk, sokan magukra ismerhetnek a kisfilmet nézve.

 

„Most szépen aláírod, hogy karácsonykor nem lesz Reszkessetek betörők!” RTL Klub

Aki nézett már tévét karácsonykor, az érteni fogja.

Cím nélkül, az ünnep lényege. Sainsbury

Ha félreteszünk minden szirupos üzenetet, klisés szokást, ez a kisfilm talán mindenkinél jobban fogta meg a karácsony valódi lényegét.

Az önző kisfiú karácsonyi csodája. Telekom

Az önzetlenség jó. Karácsonykor még inkább. Egy eredeti történetet tanít meg rá.

Az én hősöm az apám. Unicum

Ez a történet ugyan kevéssé kapcsolódik a karácsonyhoz, mégis annak apropóján készítette el az Unicum. És büszkén mondhatjuk, felveszi a versenyt az előbbiekkel ez az ízig-vérig magyar alkotás.

Neked is van kedvenced? Írd meg nekünk!

Mi ezzel a csokorral kívánunk boldog ünnepet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naturmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6813518577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
NaturMarketing.hu
süti beállítások módosítása