NATURMARKETING

STRATÉGIA&MEGOLDÁS

2019. március 08. 17:11 - Naturmarketing

28 nappal később…

Ezúttal nem a népszerű horror film ihletett meg bennünket, hanem arról szeretnénk beszámolni, hogy mi történt a csapattal az év legrövidebb havában. Bár néha velünk is előfordul, hogy egy-egy hosszúra sikerült nap után zombinak érezzük magunkat, de elég visszagondolni arra, hogy mit sikerült megvalósítani egyetlen nap alatt, és milyen feladatok várnak holnap, ettől máris újult erővel folytatjuk a munkát. A „munkát”, ami sok esetben nem is tűnik annak, mert annyira sokféle és változatos, hogy szinte már gyönyörködtet.

viragok.jpg

Megragadva az alkalmat Boldog Nőnapot kívánunk minden kedves blog olvasó hölgynek, és a kedves kolléganőinknek, akik nemcsak a munkát, de a hétköznapokat is megszínesítik számunkra!

  

Tanulni, tanulni, tanulni

A mi esetünkben helyesebb lenne úgy fogalmazni, hogy tanítani, tanulásra buzdítani, okulni. A fiúk ebben a hónapban is folytatták a jól bevált gyakorlatot, hogy Facebook, Google Ads, és egyéb témákban oktatásokat tartanak kezdő vagy leendő marketinges fiataloknak.
Elindult egy új együttműködésünk is egy felnőttoktatási képzéseket szervező céggel, ahol arra igyekszünk buzdítani minden felnőtt korosztályt, hogy tegye magáévá a „life long learning” életérzést. Hiszünk abban, hogy nem csak a hétköznapi dolgokban kell egyfolytában tanulnunk – hiszen az új okostelefon apptól kezdve a tévé távirányítójáig mindent meg kell tanulnunk –, de az is ugyanennyire fontos, hogy szakmailag képezzük magunkat. Így hát nem volt nehéz azonosulnunk az ő nézőpontjukkal, különösen azért nem, mert a hosszútávú célok között olyan érdekességek is szerepelnek, mint például a drón reptetéssel kapcsolatos tudnivalók oktatása, és pilótaképzés.

dron01.jpg

 

Filozófikus hangulatban

Tehát filozófiánk, hogy tanulni, tanulni, tanulni… További terveink tekintetében mondhatjuk, hogy a határ a csillagos ég. Mi más jelképezhetné jobban a fejlődést és az újítást, mint a magasban repülő, a legmodernebb technológiával felszerelt drón, mely repülés közben HD minőségben képes videó rögzítésére, és egyéb feladatok ellátására egyaránt. Vajon munka, vagy szórakozás, ha olyan területen sajátítunk el ismereteket, aminek már a gyakorlása is örömet szerez? Mi amellé tesszük le a voksunkat, hogy mindkettő! Hiszen elképzelhető, hogy ma még nem is szakmaként létezik az a tevékenység, ami 1-2 év múlva a legkeresettebb állás lehetőségét biztosítja az érdeklődőknek, illetve azoknak, akik rugalmasan alkalmazkodnak rohanó világunk kihívásaihoz. Aki „jókor van jó helyen”, az előnyre tehet szert nem csak a munkaerőpiacon, de az ÉLET nagy versenyfutásában is. A „jókor” az mindig ma van, és a „jó helyen” az a mi esetünkben pedig azt jelenti, hogy a NaturMarketing csapatában. Mert nálunk az ügyfelek is csapattagok.

 Volt-e miből okulnunk februárban? Természetesen mi is folyamatosan kísérletezünk, hogy mi lenne a leghatékonyabb módja egy-egy ügyfelünk céljának megvalósítását segíteni, közben beosztva az időnket, hogy a saját céljaink felé is folyamatosan haladjunk. Ami igazán jól sikerül, azt beillesztjük a „készletek közé”, aminek a hatékonyságán még lehetne javítani, azt kielemezzük. Ebben a hónapban volt olyan blog bejegyzésünk, amit kiemelt az Index, tehát mondhatni, hogy sikeres volt, és volt olyan próbálkozásunk is, aminek legközelebb máshogy fogunk nekifutni, mert talán hiányzott egy kis lendület, hogy igazán sikeres legyen.

 

ugras02.jpg

Jó alapra építkezni

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy már évek óta együtt dolgozhatunk egy nagyszerű csapattal, akik valóban az alapoktól kezdik a nevelést, hiszen óvodás kortól foglalkoznak a gyerekekkel, és egy hosszú engedélyeztetési eljárás után, ebben a tanévben először iskolásokat is tanítanak. Velük is folyamatosan egymáshoz csiszolódunk, egymásra hangolódunk, és így igazán nagy örömet okozott, hogy februárban azt a visszajelzést kaptuk, hogy „Sikerült megtalálnunk az ő hangjukat”. Ha kíváncsi vagy a részletekre, akkor itt megtalálod.

gyerekek.jpg

  

I-re a pontot, avagy a korona legszebb ékköve…

Elég egyetlen pillantást vetni a Duna Palota gyönyörű épületére, vagy hagyni magunkat elvarázsolni a mesébe illő belső terek látványától, és máris érthető lesz, hogy mire szeretnék utalni a címben jelzett „ékkő” szó használatával. Szintén hosszú távú partnerünk a fent említett káprázatos épület üzemeltetője, így újra és újra van lehetőségünk, hogy felfedezzük magunknak a hatalmas terek nyújtotta lenyűgöző hangulatot éppúgy, mint az apró részletek kifinomult kidolgozottsága által keltett csodálatos érzést. Ebben a hónapban a programajánlók mellé egy videót is készítettünk, mert ezúttal a varázslatos miliő erre ihlettet.Egyelőre meg kell elégednetek a képgalériával. Ha Te is kíváncsi vagy a Duna Palota varázslatos világára, akkor kattints ide!

 

Fotók: pexels.com

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naturmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8814677678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
NaturMarketing.hu