NATURMARKETING

STRATÉGIA&MEGOLDÁS

2019. március 18. 07:30 - Naturmarketing

Vihar az irodában

Egy ilyen egyszerű kérdés eldöntése, mint az, hogy „Mi legyen a következő bejegyzés témája?” komoly vitát válthat ki a csapat tagjai között, amikor más-más korosztályt képviselünk, eltérő az érdeklődési körünk, vannak köztünk lányok és fiúk, és persze vannak a családosok és a szinglik…
Az utóbbi évek – és jónéhány csapat-megbeszélés – tanulsága képpen tehát már azt a kérdést szoktam feltenni, hogy „Mi legyen a következő 5 bejegyzés témája, tematikája?”

bananos_rablo.jpg

 

Tovább
Szólj hozzá!
2019. március 08. 17:11 - Naturmarketing

28 nappal később…

Ezúttal nem a népszerű horror film ihletett meg bennünket, hanem arról szeretnénk beszámolni, hogy mi történt a csapattal az év legrövidebb havában. Bár néha velünk is előfordul, hogy egy-egy hosszúra sikerült nap után zombinak érezzük magunkat, de elég visszagondolni arra, hogy mit sikerült megvalósítani egyetlen nap alatt, és milyen feladatok várnak holnap, ettől máris újult erővel folytatjuk a munkát. A „munkát”, ami sok esetben nem is tűnik annak, mert annyira sokféle és változatos, hogy szinte már gyönyörködtet.

viragok.jpg

Tovább
Szólj hozzá!
2019. február 25. 07:30 - Naturmarketing

Egy történet végtelen lehetősége

Egy vállalatfejlesztő és egy online marketing ügynökség fúziója

A csapattagok magukkal hozták a tapasztalataikat, tudásukat és lelkesedésüket. Kiegészítik egymást, hogy együtt többet tudjanak nyújtani az ügyfeleknek, mint külön-külön tennék. Egy jó ötlet vagy gyakorlat alkalmazása, tapasztalattal ötvözve, nem csak összeadódik, hanem megsokszorozza a lehetőségeket.   

Spoiler:

Mindenkinek szüksége van marketing tevékenységre: egyéni vállalkozásoknak, nagy multi cégeknek, de még a hírességek mögött is egy komoly csapat áll. A minőség viszont nem mindegy. Sok ügynökség fut bele abba a hibába, hogy nem ügyfélre szabott stratégiát épít ki, hanem egy meglévő sablont húz rá a termékre és/vagy szolgáltatásra, hiszen az már egyszer úgyis bevált. Biztosan elegendő a korábbi siker?

Tovább
Szólj hozzá!
2019. február 21. 07:30 - Naturmarketing

Fantasztikus vagyok, vagy ezt hallották rólam

Nem mindegy, hogyan mondod el azt, hogy fantasztikus vagy. “Fantasztikus vagyok az ágyban.” Ez a Direct Marketing. “Ő fantasztikus az ágyban.” Ez a Reklám. A végére kiderülnek azok a nüansznyi különbségek, amelyek megkülönböztetik a megfelelő marketing eszköz használatát.

Folytatjuk a „Vidd sikerre a cégedet” történetét. Sikerült hangzatos nevet választanod, így elérkeztél a következő állomáshoz, amikor meg kell találnod a saját hangodat. Megint törheted a fejed olyanon, amit nem biztos, hogy pontosan tudsz, hogy is kellene csinálni. Kezdd egyszerűen az elején, mert egy marketingesnek vagy egy PR-esnek biztos, hogy szüksége lesz rá, és az újságírókról se feledkezzünk meg. A munkatársaidnak is fontos lesz, mert a történeteddel tudnak azonosulni, érteni fogják, hogy mit, miért vársz el tőlük.

 stay-connected-flatlay_4460x4460.jpg

Tovább
Szólj hozzá!
2019. február 12. 14:57 - Naturmarketing

Csak egy jó névre lenne szükség

Sikeres recept nincs, de mégis sokszor sikeres lesz egy-egy jól választott név. Több összetevőből áll egy ilyen eldöntendő kérdés, ezért sokféle szempontot kell és érdemes figyelembe venni. Amennyiben abból indulunk ki, hogy a név kötelez, akkor máris érthető, hogy nem lesz elég feltenni egy csoportba, hogy milyen nevet válasszak, mert mindig jó ötleteitek vannak. Az igazán jó ötlethez sok esetben a véletlen szerencse, egy megérzés, egy személyes élmény is elvezethet, ezért érdemes időt hagyni erre a folyamatra. 

 advertising-brand-branding-1449081.jpg

Tovább
Szólj hozzá!
NaturMarketing.hu