NATURMARKETING

STRATÉGIA&MEGOLDÁS

2019. május 18. 07:29 - Naturmarketing

A világ, melyet 30 éve teremtettek

 

Amikor az ember arra kíváncsi, hogy vajon egy dolognak van-e „világnapja” – legyen az a fagyi, a víz, az állatok, vagy éppen a tengerészet –, akkor a legegyszerűbb, ha az interneten néz utána.
De vajon eszünkbe jut-e, hogy az internetnek is van világnapja, méghozzá éppen a mai nap: május 18.

 Különösen érdekessé teszi az idei megemlékezést, hogy ezúttal egy kerek számot ünnepelhetünk:
30 évvel ezelőtt, 1989-ben alkotta meg Tim Berners-Lee azt az információs teret, amelyben a „világháló” köti össze a böngészők segítségével elérhető forrásokat.

 

social-media-3758364_1920.jpg

Az elsődleges cél az volt, hogy a kutatók ily módon oszthassák meg az eredményeiket egymással, de már az alapok lefektetésénél megfogalmazódott az is, hogy a korlátlanság legyen az egyik legjellemzőbb tulajdonsága. Berners-Lee ennek szellemében álmodta meg az új rendszer nevét is: World Wide Web.

 

Tovább
Szólj hozzá!
2019. május 03. 07:30 - Naturmarketing

Nappal egyik, éjjel másik

Blogolni csak pontosan, szépen… és bízunk benne, hogy jól dekódolod a reklámok, a könyvek vagy éppen a filmek üzeneteit. Számunkra ismeretlen emberek böngészhetik a sorainkat, köztük felnőttek, fiatalok és gyerekek is. Minden mondattal, amit leírunk, minden gondolattal, amit megfogalmazunk és útnak indítunk az Internet tengerén, hatással vagyunk valakire. Hiszen a tanulság, amit le kell vonnunk, a felismerés, amire rá kell ébrednünk, néha elbújik, néha elmaszkírozza magát, és olykor álruhát ölt.

 

Önnek másodpercenként 1 új üzenete van…

Folyamatosan érkeznek mindenfelől ingerek, hatások, melyek valamilyen céllal igyekeznek elérni minket, hogy hatni tudjanak ránk. Ez lehet egy egyetlen pillanatra bevillanó reklámfelület az autópálya mellett, vagy lehet egy történet, amit éppen egy mondanivaló köré építettek fel. Az mindenkinél egyénileg változó, hogy melyiket milyen formában dekódolja, de az kétségtelen, hogy a szakemberek által megfelelő köntösbe bújtatott üzenetek nagy általánosságban elérik a céljukat. Ezek alapján választunk ételt-italt, autót vagy éppen nyaralási célt. A marketingesek feladata, hogy hassanak ránk, és a mi feladatunk, hogy úgy egyensúlyozzunk a választható termékek, szolgáltatások özönéből, hogy a testi-lelki egészségünk és a pénztárcánk is hosszú távon el bírja viselni a döntéseinket.

 artificial-intelligence-3382507_1920.jpg

Tovább
Szólj hozzá!
2019. április 11. 14:54 - Naturmarketing

Micsoda stressz

A vállalkozás stressz. Ez egyszerűen kijelenthető, és milyen könnyű a stresszre fogni mindent, ugye? Életbe lép a "Fogd rá a nyuszira" effektus, és máris nem Te vagy a felelős. Pedig ipiapacs, Te vagy a fogó! Te tartod kezedben az életedet, és nem más. Neked kell kézbe fogni az összes feladatot, kihívást, és Te vagy felelős magadért, a családodért és a munkatársaidért, ha már vállalkozol az életre. Mindenhonnan azt hallod, hogy egyensúly kell az életedben. Vállalkozóként ez különösen lehetetlen küldetésnek tűnhet.

Ez az igazi libikóka hatás, hol fent, hol lent, és időnként egyensúlyban. Marketingesként, segítjük az egyensúlyt. Ez a mi stresszkihívásunk, ebben az állandó harcban.

egyen.png

Tovább
Szólj hozzá!
2019. április 02. 08:03 - Naturmarketing

A végén egy maradhat

Mindenkinek szüksége van marketing tevékenységre vagy PR-re vagy salesre vagy valamire, amivel sikerre viheti a cégét. Legfontosabb az ötlet, de egy jó név (brand) és egy jól megválasztott stratégia nélkül, nehezen lehet láthatóvá tenni egy új megoldást, lehetőséget, szolgáltatást vagy terméket.

Te milyen stratégiát választasz, amikor sikerre szeretnéd vinni a céged?
Felcsapod a telefonkönyvet, böngészel az interneten, ajánlást kérsz vagy bekérsz konkrét ajánlatot?

athletics-blue-ground-332835.jpg

Tovább
Szólj hozzá!
2019. március 18. 07:30 - Naturmarketing

Vihar az irodában

Egy ilyen egyszerű kérdés eldöntése, mint az, hogy „Mi legyen a következő bejegyzés témája?” komoly vitát válthat ki a csapat tagjai között, amikor más-más korosztályt képviselünk, eltérő az érdeklődési körünk, vannak köztünk lányok és fiúk, és persze vannak a családosok és a szinglik…
Az utóbbi évek – és jónéhány csapat-megbeszélés – tanulsága képpen tehát már azt a kérdést szoktam feltenni, hogy „Mi legyen a következő 5 bejegyzés témája, tematikája?”

bananos_rablo.jpg

 

Tovább
Szólj hozzá!
NaturMarketing.hu