NATURMARKETING

STRATÉGIA&MEGOLDÁS

2020. március 15. 17:44 - Naturmarketing

Maradj otthon, de dolgozz a vállalkozásodon

Közösségi összefogás is szükséges, a jelenlegi helyzet kezelésére. Készülj fel rá, legyen 3 hónapos vészforgató terved.

A koronavírus okozta járvány egy hálózati probléma, tehát hálózati módszertanra és gondolkodásra van szükség ahhoz, hogy a terjedését megjósoljuk és végső soron kontrolláljuk.

Most már azt is értjük, hogy a vírust nem lehet megállítani. Terjedni fog attól függetlenül, hogy hány ország zárja le a határát és hány repülőjárat lesz lemondva vagy hány iskolát zártak be. 

Figyelmeztet minket a világhírű magyar professzor, Barabási Albert-László.

13.png

Mit tehetsz a vállalkozásodért

 

Át kell állni! Fejben, lélekben és tettekben is. 

A félelem mellett, ez plusz stressz terhelés is! De lehetőség is, a világ digitálissá alakul, ezért saját magunknak is hasznos lehet megtanulni, megismerni új eszközöket, megoldásokat.

Ehhez idő kell és sok támogató hozzáállás. Fokozott védelem szükséges azoknak a kollégáknak, akiknek nem lehet otthoni munkavégzése.

Segítség kell a kollégáknak, mind stresszmenedzsment, mind munkavégzés szempontjából, ezért ez kiemelt terület.

Home office, online munka... ebben az esetben más szemléletre van szükség.

Elsősorban feladat hatékonyság az elsődleges szempont. Itt is az az elv fog érvényesülni azért, hogy ki mennyire hatékony, proaktív és hogy tudja megszervezni egy új közegben a munkáját és milyen feltételei vannak.

Egyéni megoldásokra is szükség lesz. Máshogy kell számonkérni, máshogy kell kiadni a feladatot.

 

Határidőtől-határidőig!

  • Virtuálisan kell együttműködni.
  • Egyedül leszel, ami még az első héten jó lehet, de utána egyre nehezebb lesz.
  • Nemet kell mondani az egyébként fontos otthoni kötelességekre, amikor feladat van.
  • Önállónak kell lenni, ha elakadsz és megoldást kell keresni, de szükség lesz egy állandó kontrollra, aki segít.

 

7 feladat

Az alábbi feladatokra szükséged lesz, újra és újra.

  1. Stresszmenedzsment - Először Te legyél rendben.
  2. Találd meg az előnyeit is.
  3. Meg kell tanulni ezt a helyzetet.
  4. Mérd fel a károkat. 
  5. Térképezd fel a lehetőségeket. 
  6. Vedd elő a skill készletedet, egyesével.
  7. Jöhet az újratervezés.

 

Építsd a branded és ne hagyd abba a marketinged

Te ne hibázz, 2008-as válságnál, a cégek nagy százaléka, két tételt húzott ki a büdzséből, ez a marketing és a szakértői sor volt. Ha ránézel a tőzsdére, jelenleg mindenki veszteséget szenved el, de nem állnak le, mert ha leálssz, akkor nem létezel többé. Szükséged van a jelenlétre!  Szakmailag, bizalom és brand oldalról is.

 

Aki nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg, az megállíthatná az óráját, hogy időt nyerjen!

-  mondta egyszer nagyon régen Henry Ford.



Térképezd fel

Milyen hatással lesz ez a cégemre, iparágamra? Fel kell mérni a lehetséges következményeket az ügyfeleidnél, partnereidnél, beszállítóidnál is. A rejtett erőforrások, skillek, elfeledett szolgáltatás ötletek, ügyfél igények, digitális transzformációs irányok listázása.


A stratégia újragondolása 


Higgadt és határozott döntéseket kell meghozni, nem érzelmi alapon.
Itt az ideje a költségoptimalizálásnak, nézd át a pénzügyeidet.
Alakíts szakértői csapatot, ne egyedül akard átvészelni.
Kommunikálj, kommunikálj, kommunikálj - kollégáidnak, partnereidnek, beszállítóidnak, jelezd feléjük, hogy milyen lépéseket teszel.
Figyelj a munkatársaidra. Ha teheted, próbáld meg a csapatodat egyben tartani. A válság átmeneti lesz: tegyél meg mindent, hogy megtartsd a legjobb embereidet.

 

Mit teheszt egyénként

Remek kezdeményezések indultak már, amihez érdemes csatlakozni. Az élet nem áll meg, csak átalakul. 

Segíts a tudásoddal és dolgozz otthonról. 

 

Sok sikert kívánok a következő időszak kihívásaihoz. Bíró Andrea 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naturmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4015523850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
NaturMarketing.hu